تجلیل از یک نوجوان نخبه قرآنی در سه شنبه های تکریم 

تجلیل از یک نوجوان نخبه قرآنی در سه شنبه های تکریم 

تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
حسن بهرامی گفت: شامگاه گذشته به همت کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام و با همکاری هیئت امنای مسجد، از یک نوجوان نخبه قرآنی در راستای تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم تجلیل شد.

«حسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: شامگاه گذشته به همت کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام و با همکاری هیئت امنای مسجد، از یک نوجوان نخبه قرآنی در راستای تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم تجلیل شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام افزود: دانیال دهقان یکی از نوجوانان محله مسجد امام علی علیه السلام جیرفت که در مسابقه حفظ قرآن کریم در سطح شهرستان موفق به کسب رتبه اول در رشته ۳۰ جز قرآن کریم شده است.

وی بیان کرد: دهقان یک بچه مسجدی و نوجوانی موفق در زمینه تحصیلی، قرآنی و مکبر مسجد می باشد و این نوجوان افتخار محله مسجد است.

بهرامی ابراز کرد: در لبیک به طرح سه شنبه های تکریم، این چهارمین سه شنبه ای بود که از یک فرد نخبه محله مسجد تجلیل شد تا علاوه بر تشویق وی به ادامه فعالیت های خود، به سایرین نیز به عنوان الگویی موفق معرفی شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام بیان کرد: خوشبختانه این طرح تاکنون با استقبال امام جماعت و هیئت امنای مسجد و همچین اهالی محله مسجد قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: یکی از آثار و برکات اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم، حضور پررنگ اهالی محله مسجد به ویژه قشر نوجوان و جوان به مسجد است و همین امر موجب همدلی بیشتر بین اهالی محله مسجد شده است.

بهرامی سه شنبه های تکریم را طرحی موفق در معرفی سبک و سیره شهدا قلمداد کرد و افزود: این طرح به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمک شایانی کرده و موجب پیوند قلبی قشر نوجوان و جوان با شهدا می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام در خاتمه یادآور شد: طرح ملی سه شنبه های تکریم، طرحی نو و ابتکاری از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور است که در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس با رویکرد تجلیل از خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و همچنین تجلیل از نخبگان علمی، فرهنگی، قرآنی و نیز گروه های جهادی در حال برگزاری می باشد.

پایان پیام/ 586